3 грудня 2014 року аудиторія 344
Середа ІІ пара
Викладач Прокопенко Н.П. проводила відкрите заняття з предмету «Основи менеджменту» зі студентами 4 курсу спеціальності ОРДР 11 – 1/9
Тема лекції. «Інформація та комунікації в менеджменті»
Тип: засвоєння нових знань.
Форма: Інтерактивна лекція.
Головна причина, через яку людям не вдасться зробити кар'єру –
погани взаємодія із своїми колегами, невміння спілкуватись з людьми.
Спілкуйтесь з людьми звичною для них мовою, будьте на їх боці.
Говоріть відверто і просто, але й вмійте вислуховувати людей,
заглиблюйтесь у їх проблеми і допомагайте їх вирішити.
Лі́до Е́нтоні Яко́кка
Мета заняття:
üНавчальна: з¢ясувати сутність комунікацій та їх роль в процесі управління; розібрати модель процесу комунікації і з¢ясувати зміст кожного з його елементів та етапів; усвідомити форми, переваги і недоліки усної, письмової та невербальної комунікації; з¢ясувати, які фактори об’єктивно перешкоджають ефективним комунікаціям в організації і розібрати основні методи їх подолання; засвоїти засоби удосконалення комунікаційних процесів в організації та усвідомити їх значення для формування професійних навичок, знань та вмінь.
üОсвітня: поглибити та закріпити знання студентів у сфері управління та менеджменту
üРозвиваюча: розвивати творчий підхід і логічне мислення; вчити застосовувати засвоєний матеріал у різних ситуаціях; розвивати вміння адекватно реагувати на проблемну ситуацію, висловлювати своє ставлення до неї та обґрунтовувати думку; розвивати прагнення до активного прояву знань та вміння працювати в колективі; формування комунікативних навичок.
üВиховна: виховувати культуру поведінки та спілкування, ведення диспутів та ділових перемовин, активну життєву позицію, свідоме ставлення до свого майбутнього.
Очікувані результати:
Студенти повинні знати:
- Зміст поняття «комунікація»
- Етапи процесу комунікації.
- Міжособові і організаційні комунікації.
- Управління комунікаційними процесами.
Студенти повинні вміти:
- чітко уявляти та розрізняти етапи процесу комунікації;
- обирати потрібний метод комунікації
- виявляти умови, доцільні для використання різних стилів рішень;
- розрізняти та застосувати організаційні та міжособові комунікації
- здійснювати управління комунікативними процесами.
Методичний напрямок: Форми і методи роботи викладача по застосуванню інтерактивних технологій: метод «Навчаючи - учусь», «Робота в парах», навчання у співробітництві.
Природа дала людині два вуха, але тільки один язик, тонко натякнувши, що краще більше слухати, ніж говорити. Щоб слухати, потрібно вухами сприймати сенс, а також вловлювати почуття промовця. Люди, які не вміють слухати, отримують менше інформації для прийняття виважених рішень.
Щоб розвинути вміння слухати, оцініть своє спілкування з іншою людиною після завершення розмови.
Запитайте себе, що саме ви зробили ефективно з позиції цих настанов, а потім – яким чином маєте удосконалюватись.
Правильно обрана тактика слухання сприяє ефективності взаємодії співрозмовників!
|