ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ

"АВТОТРАНСПОРТНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ

КРИВОРІЗЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ"

dom white pismo white set white


Дніпропетровська обл, Кривий Ріг, вул. Едуарда Фукса (Тухачевського), буд.26а

Звідки Ви дізнались про коледж?
 

map

res

drcoz

160x78

Наша адреса:

Телефон-факс: (056) 411-50-07

Поштова адреса: 50042,

Дніпропетровська область

м. Кривий Ріг,

вул. Едуарда Фукса

(Тухачевського), буд.26а

Електронна пошта: atkknu@gmail.com

Викладач Прокопенко Н.П. проводила відкрите заняття з предмету «Основи менеджменту» зі студентами 4 курсу спеціальності ОРДР 11 – 1/9

3 грудня 2014 року                                                            аудиторія 344

Середа                                                                                     ІІ пара

 

Викладач Прокопенко Н.П. проводила відкрите заняття з предмету «Основи менеджменту» зі студентами 4 курсу спеціальності ОРДР 11 – 1/9

Тема лекції. «Інформація та комунікації в менеджменті»

Тип: засвоєння нових знань.

Форма: Інтерактивна лекція.

Головна причина, через яку людям не вдасться зробити кар'єру –

погани взаємодія із своїми колегами, невміння спілкуватись з людьми.

Спілкуйтесь з людьми звичною для них мовою, будьте на їх боці.

Говоріть відверто і просто, але й вмійте вислуховувати людей,

 заглиблюйтесь у їх проблеми і допомагайте їх вирішити.

Лі́до Е́нтоні  Яко́кка

Мета заняття:

üНавчальна: з¢ясувати сутність комунікацій та їх роль в процесі управління;  розібрати модель процесу комунікації і з¢ясувати зміст кожного з його елементів та етапів; усвідомити форми, переваги і недоліки усної, письмової та невербальної комунікації;  з¢ясувати, які фактори об’єктивно перешкоджають ефективним комунікаціям в організації і розібрати основні методи їх подолання;  засвоїти засоби удосконалення комунікаційних процесів в організації та усвідомити їх значення для формування професійних навичок, знань та вмінь.

üОсвітня: поглибити та закріпити знання студентів у сфері управління та менеджменту

üРозвиваюча: розвивати творчий підхід і логічне мислення; вчити застосовувати засвоєний матеріал у різних ситуаціях; розвивати вміння адекватно реагувати на проблемну ситуацію, висловлювати своє ставлення  до неї та обґрунтовувати думку;  розвивати прагнення до активного прояву знань та вміння працювати в колективі; формування комунікативних навичок.

üВиховна: виховувати культуру поведінки та спілкування, ведення диспутів та ділових перемовин, активну життєву позицію, свідоме ставлення до свого майбутнього.

Очікувані результати:

Студенти повинні знати:

  • Зміст поняття «комунікація»
  • Етапи процесу комунікації.
  • Міжособові і організаційні комунікації.
  • Управління комунікаційними процесами.

Студенти повинні вміти:

  • чітко уявляти та розрізняти етапи процесу комунікації;
  • обирати потрібний метод комунікації
  • виявляти умови, доцільні для використання різних стилів рішень;
  • розрізняти та застосувати організаційні та міжособові комунікації
  • здійснювати управління комунікативними процесами.

Методичний напрямок: Форми і методи роботи викладача по застосуванню інтерактивних технологій: метод «Навчаючи - учусь», «Робота в парах», навчання у співробітництві.

 

Природа дала людині два вуха, але тільки один язик, тонко натякнувши, що краще більше слухати, ніж говорити. Щоб слухати, потрібно вухами сприймати сенс, а також вловлювати почуття промовця. Люди, які не вміють слухати, отримують менше інформації для прийняття виважених рішень.

Щоб розвинути вміння слухати, оцініть своє спілкування з іншою людиною після завершення розмови.

Запитайте себе, що саме ви зробили ефективно з позиції цих настанов, а потім – яким чином маєте  удосконалюватись.

Правильно обрана тактика слухання сприяє ефективності взаємодії співрозмовників!

 
Усі права захищено. Автотранспортний фаховий коледж Криворізького Національного Університету. Україна, Кривий Ріг.